Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 213 000 MDL
Perioada clarificărilor: 28 mart 2024, 10:16 - 30 mart 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 mart 2024, 11:00 - 3 apr 2024, 15:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea de materiale stomatologice conform necesarului IM ,,Centrul Stomatologic Raional Soroca”
Informația despre anulare
Motivul anulării
spre modificare
Data anulării
29 mart 2024, 13:58
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3005, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str.Dumitru Cantemir 27
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Veronica Patrasco
Telefonul de contact
+373 069-955-951
Datele achizitiei
Data publicării
28 mart 2024, 10:16
Data ultimilor modificări
29 mart 2024, 13:58
Achizitii.md ID
21194218
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Lot II - Pripoi
Buget: 4000.0 MDL
Anulată
Data:
28 mart 2024, 11:35
Subiectul întrebării:
Specificatie
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa divizati lotul 1 pe pozitii astfel incit sa poata depune mai multi operatori economici. Gruparea a 43 pozitii diferite precum si indicarea denumirii comerciale contravine Legei Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice, si anume art.7 Principiile de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice: a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante; b) transparenţa achiziţiilor publice; c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice; h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici;
Data:
28 mart 2024, 12:11
Subiectul întrebării:
Lotul I – Diverse materiale stomatologice
Întrebare:
Bună ziua, Întru respectarea legii privind achizițiile publice si buna desfășurarea ei, pentru a permite participarea mai multor agenți economici (concurenți), la achiziționarea bunurilor. Solicităm respectuos divizarea licitatiei pe loturi. Materiale și instrumente într-un singur lot?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.