1
Perioada de actualizare
de la 29.09.2019 12:33
până la 04.10.2019 15:32
2
Propunerea ofertelor
de la 04.10.2019 15:32
până la 11.10.2019 16:32
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 948 839,62 MDL
Perioada clarificărilor: 29 sept 2019, 12:33 - 4 oct 2019, 15:32
Perioada de depunere a ofertelor: 4 oct 2019, 15:32 - 11 oct 2019, 16:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Amenajarea scuarului din bd. dacia, 2, mun. Chișinău

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Rodica Rotari
Telefonul de contact
022771430
Datele achizitiei
Data publicării
29 sept 2019, 12:33
Data ultimilor modificări
2 oct 2019, 15:32
Achizitii.md ID
21012617
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae 30.09.19.signed.pdf duae 30.09.19.signed.pdf
Documentele la ofertă
30.09.19 14:49
documentatie standard 02.10.19.signed.pdf documentatie standard 02.10.19.signed.pdf
Documentele la ofertă
2.10.19 15:32
Data:
2 oct 2019, 11:26
Subiectul întrebării:
Documentatia Standard
Întrebare:
În Documentația Standard se cere formularul F4.1 OFERTA TEHNICĂ si formularul F4.2 OFERTA FINANCIARĂ la pct.3”Criterii si cerințe de calaficare” capitolul II. FDA. Deoarece TIPUL obiectului de achiziție este ”COP LUCRARI” aceste formulare nu sunt corect solicitate de către Autoritatea Contractantă. Aceste formulare se solicită pentru Achiziții pentru BUNURI/SERVICII (dar NU lucrări), și lipsesc din Documentația Standard pentru LUCRĂRI.
Răspuns (2 oct 2019, 13:21):
Documentația Standard va fi modificată și va fi atașată conform Documentației Standard (ordin Nr. 176 din 05.10.2018 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări)
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.