1
Perioada de actualizare
de la 13.07.2020 12:14
până la 18.07.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.07.2020 10:00
până la 21.07.2020 10:00
3
Licitaţie
de la 22.07.2020 14:00
până la 22.07.2020 15:05
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 283 150 MDL
Perioada clarificărilor: 13 iul 2020, 12:14 - 18 iul 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 iul 2020, 10:00 - 21 iul 2020, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Server pentru infrastructura de virtualizare si servicii de instalare, Soluție Antivirus si soluție de scanare vulnerabilităților, Microsoft Windows Server, Reinoirea licentei pentru firewall WatchGuard.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nicolae Casim
Telefonul de contact
022264648
Datele achizitiei
Data publicării
13 iul 2020, 12:14
Data ultimilor modificări
13 iul 2020, 12:40
Achizitii.md ID
21026076
CPV
48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard server antivirus 21.docx
Documentele la ofertă
13.07.20 12:19
duae server antivirus.doc
Documentele la ofertă
13.07.20 12:23
Data:
13 iul 2020, 12:40
Subiectul întrebării:
Lot 1 SRV
Întrebare:
Buna ziua, Pentru lotul 1 sa indicat configurarea BitDefender, ceea ce nu are legatura cu server, configurarea bitdefender trebuie sa fie inclusa in lot 2 -Solutie antivirus. RSD sa chinuit mult sa scrie caietul de sarcini pentru acest tender :D
Răspuns (13 iul 2020, 13:57):
Autoritatea contractantă deține sistemul informațional Bitdefender, și este necesar ca serverul să fie virtualizat corect pentru acesta.
Data:
15 iul 2020, 12:30
Subiectul întrebării:
Lotul 1. Server
Întrebare:
BitDefender, Watchguard – aplicatiile specializate care sunt instalate deasupra sistemului de operare. Serviciile pentru instalarea și configurarea lor nu pot fi combinate cu livrarea unui server standard, deoarece, poate, este o singură companie care este angajată în aceste programe. O astfel de combinație reduce semnificativ concurența și duce la corupția potențială. Propunem ca alineatele 1.1 și 1.2 să fie separate în loturi separate.
Răspuns (15 iul 2020, 14:14):
S-a solicitat in lotul 1 mai multe servicii pe motiv ca dorim ca cei care vor livra serverul, sa poate oferi servicii de garantie pentru el cat si pentru serviciile prestate de implimentarea softulului necesar, integrarea lui in retea, configurarea retelei si inclusiv mentinerea sistemelor existente, deja implimentate, pentru asigurarea continuitatii instituției. Drept urmare, se doreste un singur punct de suport si garantie pentru intreg sistemul solicitat.
Data:
15 iul 2020, 14:49
Subiectul întrebării:
Raspuns 15.07 14:14
Întrebare:
Garanția pentru server este asigurată de producător, ceea ce garantează funcționarea neîntreruptă cu sistemul de operare instalat. Dacă apar probleme, furnizorul va repara sau va înlocui partea defectată. Furnizorii de aplicații software fac asistență din partea lor. Aceasta este forma standard de suport. În caz contrar, compania ar trebui să aibă un singur furnizor. Loturile 2-4 conțin diferite aplicații care pot fi furnizate de diverse companii, care le vor oferi suport. Răspunsul dvs. din 15 iulie, 14:14, indică lipsa de înțelegere a sarcinilor de către angajaților departamentului IT sau angajamentul în favoarea unei anumite companii. Vom fi obligați să apelăm la ANSC cu o solicitare de anulare a documentelor de licitație.
Răspuns (15 iul 2020, 17:49):
Conform documentației de atribuire ținem să menționăm repetat că se solicită implimentarea unui întreg sistem care este compus atât de partea de hardware, cât și de servicii de implimentare a soluțiilor software.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.