1
Perioada de actualizare
de la 06.12.2022 15:02
până la 16.12.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2022 09:00
până la 27.12.2022 09:00
3
Licitaţie
28.12.2022 13:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 230 360,91 MDL
Perioada clarificărilor: 6 dec 2022, 15:02 - 16 dec 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2022, 9:00 - 27 dec 2022, 9:00
Începutul licitației: 28 dec 2022, 13:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Prune uscate
Caise uscate
Mere uscate
Pere uscate
Stafide
Smochine
Curmale
Miez de nucă
Miez de migdale
Semințe de susan
Semințe de floarea soarelui
Semințe de in
conform specificațiilor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
6 dec 2022, 14:39
Data ultimilor modificări
6 dec 2022, 17:12
Valoarea estimată (fără TVA)
230 360,91 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 151,80 MDL
Achizitii.md ID
21069020
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Durata contractului
2 ian 2023 14:44 - 30 dec 2023 14:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fructe și semințe uscate CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
adresele instituțiilor- termenul și graficul livrărilor.signed.pdf adresele instituțiilor- termenul și graficul livrărilor.signed.pdf
Documentele la ofertă
-ADRESELE INSTITUȚIILOR - TERMENUL ȘI GRAFICUL LIVRĂRILOR
6.12.22 15:02
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
6.12.22 15:02
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-ANUNȚ DE PARTICIPARE
6.12.22 15:02
documentația standard.signed.pdf documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-DOCUMENTAȚIA STANDARD
6.12.22 15:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 205 644,69 MDL
Statut: Învingător
Motivul: în conformitate cu prevederile art. 7, art. 72, art. 74 din Legea nr. 131/2015, primăria municipiului Hîncești a decis atribuirea contractului de achiziții publice pentru Lotul 6 SRL BAGUETTE
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări