1
Perioada de actualizare
de la 02.01.2024 11:34
până la 08.01.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.01.2024 11:00
până la 12.01.2024 11:00
3
Licitaţie
de la 15.01.2024 08:00
până la 15.01.2024 12:19
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 522 960 MDL
Perioada clarificărilor: 2 ian 2024, 11:34 - 8 ian 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 ian 2024, 11:00 - 12 ian 2024, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Piese de schimb pentru dispozitive medicale 2024

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cecoi Mariana
Telefonul de contact
0-22-53-16-33, 079436345
Datele achizitiei
Data publicării
2 ian 2024, 11:34
Data ultimilor modificări
3 ian 2024, 12:57
Achizitii.md ID
21139432
CPV
42100000-0 - Utilaje de producţie şi utilizare a puterii mecanice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Cablu de pacient cu 10 fire, compatibil cu monitorul ECG Holter de model BTL – 08. Termenul de garanție minim pentru piese, din data instalării este de 12 luni
Data:
3 ian 2024, 12:57
Subiectul întrebării:
Doccumente Standarde.
Întrebare:
Vă rugăm să atașați documente standard la toate aplicațiile în format Word
Răspuns (3 ian 2024, 14:32):
Documentele în format word pot transmite pe poșta electronica. scrieti va rog. pe platforma se publica numai documentele semnate
Data:
4 ian 2024, 10:33
Subiectul întrebării:
termen de garantie Lot 48,49
Întrebare:
Buna ziua, Termen de garantia la Producătorul acordă o perioadă de garanție pentru accesorii de 6 luni, nu de 12 luni.
Răspuns (5 ian 2024, 09:06):
oferta urmează a fi elaborată în conformitate cu cerințele documentelor de atribuire
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.