1
Perioada de actualizare
de la 19.02.2024 16:21
până la 29.02.2024 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 29.02.2024 16:30
până la 11.03.2024 13:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 637 500 MDL
Perioada clarificărilor: 19 febr 2024, 16:21 - 29 febr 2024, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 29 febr 2024, 16:30 - 11 mart 2024, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a Blocului Auditorial "Nicolae Esanu" , str. N. Testemitanu, 20

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Cadelnic
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
19 febr 2024, 16:21
Data ultimilor modificări
21 febr 2024, 11:44
Achizitii.md ID
21174139
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
caiet de sarcini.docx
19.02.24 16:21
duae.doc
Documentele la ofertă
-duae.doc
19.02.24 16:21
documentatie standard.docx
Documentele la ofertă
-documentatie standard.docx
19.02.24 16:21
declaratie.doc
Documentele la ofertă
declaratie.doc
19.02.24 16:21
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
anunt de participare.docx
21.02.24 11:44
Data:
21 febr 2024, 09:06
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini !
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa atasati pe platforma de achizitii publice - Formularul de deviz nr. 1 – lista cu cantitatile de lucrari, DESCIFRAT, in conformitate cu cerintele Anexei nr. 23 la Documentatia standart pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari, aprobata prin Ordinul Ministerului Finantelor nr. 69, 7 mai 2021. Nota: Autoritatea contractanta trebuie sa ataseze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitatile de lucrari, descifrat (publicarea descifrata a consumului de resurse aferent fiecarei norme de deviz).
Răspuns (21 febr 2024, 09:42):
Buna ziua. Caietul de sarcini anexat este perfectat in conformitate cu cerințele CPL.01.01-2012
Data:
26 febr 2024, 19:52
Subiectul întrebării:
Garantie pentru ofertă
Întrebare:
Se acceptă garantie bancară
Răspuns (26 febr 2024, 20:05):
Buna seara.Conform Anuntului de participare, Autoritatea Contractantă a solicitat ca "garantia pentru ofertă" sa fie transferată pe contul Autorității Contractante.Respectiv, potrivit art 69 lit.6 b) a Legii 131/2015, Autoritatea Contractantă nu acceptă oferta în cazul în care nu corespunde cerintelor expuse in documentația de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.